Tuinfair Midwoud, echt een aanrader!


Afgelopen Pinksterweekend vond wederom de Tuinfair in Midwoud plaats. Vorig jaar heb ik deze fair voor het eerst bezocht met m'n moeder en schoonzus. Toen al riepen we alledrie uit volle borst dat we dit jaar weer heen wilden, want was is-ie leuk! 

Voorgaande jaren heb ik samen met m'n moeder een aantal keer de Olmenhorst Fair in Lisserbroek bezocht, maar vorig jaar kwamen we toevallig de Tuinfair in Midwoud tegen op internet. Helaas worden beide fairs tijdens de Pinksterdagen gehouden, dus vorig en dit jaar is de keuze op Midwoud gevallen. En wat hebben we genoten... Je komt ogen tekort, bij elk van de ruim 120 stands is wel iets leuks te zien of te doen.


Voor de kinderen stond er een authentieke zweefmolen op het terrein, er was een kinderboerderij en ze konden ponyrijden. Ook kon er onder leiding van professionele instructeurs kennisgemaakt worden met de beklimming van een reusachtige muur. Verder werden er diverse workshops gegeven, waaraan je tegen een kleine vergoeding mee kon doen.

Op diverse locaties op het terrein kon je heerlijke koffie, verse vruchtensappen of een kop verse muntthee krijgen. Ook waren er heerlijke sandwiches te verkrijgen en alleen al voor het zelfgemaakte appelgebak zou je deze fair een bezoek moeten brengen!

Kortom, een aanrader voor het Pinksterweekend van volgend jaar, bij mij staat-ie in ieder geval alweer in m'n agenda!
Weet jij ook een leuke fair die absoluut een bezoekje waard is, dan hou ik me aanbevolen!

Geen opmerkingen