Blogmania.... Lin's favourites #1


Vorig jaar heb ik een keer een post geschreven met de leukste blogartikelen die ik toentertijd tegenkwam. Ook dit jaar wil ik graag de artikelen met jullie delen die me het meest zijn bijgebleven of die me vreselijk aan het lachen hebben gemaakt. M'n leeslijst is nog lang, dus ik ga hier maar eens een maandelijks terugkerende post van maken. Lezen jullie mee?

Birgit Roobol, content queen en festival voyager, schrijft geweldige artikelen op een manier, die me elke keer weer weet te boeien. Het artikel dat ze schreef over de ramp met de MH17 is me heel lang bijgebleven en heeft me diep geraakt, maar ook kan ze hele luchtige artikelen schrijven, zoals die over haar allereerste string. Echt hilarisch, hier heb ik echt hardop om gelachen, een ander denkt het, Birgit zegt het! ;-)



Debbie van het blog Bijdeb volg ik al langere tijd en ik heb al menig printable van haar in huis gehad. Dankzij haar tip ben ik ook Photoscape gaan gebruiken, een handig en vooral makkelijk fotobewerkingsprogramma dat een klein beetje lijkt op Photoshop. Deze post met zelfgemaakte verjaardagskaarten is toch helemaal geweldig? Doe er je voordeel mee!



De blog van Marieke Brouwer, inmiddels Marieke van Boven, want ze is vorig jaar getrouwd, is er ook eentje die al vanaf het begin in m'n leeslijst voorkomt. Het laatste artikel dat ze heeft geschreven over de serie waar ik op dit moment middenin zit, 'Making a Murderer' omschrijft precies de reden waarom iedereen deze serie zou moeten zien!



Vorig jaar heb ik samen met m'n schoonzus een cursus digitale fotografie voor beginners en later voor gevorderden gedaan. Sindsdien volg ik een aantal fotografie-blogs, Evelien van Fotografille heeft me al van heel wat nuttige tips voorzien! Omdat ik macro-fotografie erg leuk vindt om te doen, vond ik ook haar laatste post weer erg handig!



Af en toe ben ik best wel een klein beetje jaloers op Diana van de blog Eiland-Meisje... zij heeft haar grote droom nagejaagd en is met haar man (en zonder hond...) vertrokken naar het wonderschone en vooral heerlijk warme Curacao. Ik vind het ontzettend leuk om te lezen over (voorheen) de voorbereidingen en nu haar belevenissen aldaar. Ze verkoopt trouwens ook hele gave bikini's!


Dat waren ze voor deze maand, hopelijk heb ik je weer wat leesvoer kunnen bezorgen!

Liefs,
Lin ✿


2 opmerkingen