Interior Inspiration: stalen kozijnen


Dit is een foto van onze achterpui. Ziet er best leuk uit, al zeg ik het zelf, maar ooit wil ik hier iets anders mee. We hebben al diverse mogelijkheden de revue laten passeren, de gehele pui van glas, openslaande deuren of.... iets met staal. Ik vind stalen kozijnen zo gaaf, staat stoer en geeft een mooie, industriƫle uitstraling. Ik ben het internet eens opgedoken en ik weet nu zeker dat ik stalen kozijnen wil! Kijk je mee?


Kijk nou toch, dit is toch waanzinnig mooi? Helaas hebben wij geen ruimte in ons nederige stulpje voor zo'n gigantisch kozijn, maar ik word wel heel blij van deze uitstraling! Dit kozijn is onderdeel van een waanzinnig mooie boerderij, bekijk vooral ook alle overige foto's!


Dit vind ik ook een heel mooi plaatje. Een landelijk interieur gecombineerd met stoere stalen kozijnen en een prachtige vloer, hier zou ik verliefd op kunnen worden!!


Dit zou voor onze achterpui ook nog een optie zijn, een draai-/schuifdeur. Jammer dat deze deur een beetje te veel de kamer in komt, dan staat onze eethoek in de weg...


Dit is wel een serieuze kandidaat. Door het 'vouwen' van de pui d.m.v. harmonicadeuren heb je de mogelijkheid om binnen en buiten in elkaar over te laten lopen, lijkt me heerlijk om zo vanuit de kamer de tuin in te wandelen!


En zo ziet dat er uit op het Zuid-Afrikaanse platteland... Wat een geweldig huis, hier kun je aan alle kanten de deuren letterlijk wagenwijd open zetten! Een bezoekje aan deze website is zeer aan te raden, wat een heerlijke plek!


Ook als lichtstraat boven bijv. een aanbouw of de keuken doen kozijnen van staal het goed, helemaal als deze kozijnen bij de overige ramen ook weer terugkomen...


En dit is nu met recht een open keuken.... vind dit misschien nog wel het allermooiste plaatje van deze post!


En je zal eigenaar zijn van zo'n mooi industrieel loft... dan is zo'n stalen afscheiding tussen slapen en wonen toch geweldig?!

Ik heb meer dan genoeg inspiratie opgedaan, er is zo veel moois op stalen-kozijnen-gebied te zien op het wereldwijde web... Nu nog even van m'n droom de werkelijkheid zien te maken, aan mij zal het niet liggen!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen