My Instagram favourites - part V


Het is weer tijd voor een rondje Instagram! Ik doe zoveel interieur-inspiratie op door al die mooie plaatjes die ik dagelijks tegenkom en daarbij vind ik het leuk om mede-IG-ers die naar mijn mening meer volgers verdienen, in het zonnetje te zetten. Ik heb weer een aantal mooie interieur-accounts op een rijtje gezet, klik snel verder voor een overdosis interieur-inspiratie!




Dit is de inspirerende account van Lieke, eigenaar van interieurstudio By Thimble. Op haar account neemt ze je mee naar de verschillende projecten, waar ze aan werkt. Het ene project is nog gaver dan het ander, wat moet het heerlijk zijn om zoveel creativiteit in je te hebben! Ook gunt ze je af en toe een kijkje in haar eigen leven, kortom, een zeer interessante en afwisselende account!


Oh, wat een waanzinnig gave keuken heeft Thea Hogeveen! En dan die kast met al dat serviesgoed, om te smullen! Thea plaatst ontzettend mooie foto's met een heel herkenbaar sfeertje. Niet alleen de keuken, maar ook de tuin is een plaatje om te zien. En als klap op de vuurpijl heeft ze twee geweldige bassethounds, Otis en Bibi, die gewoon hun eigen account hebben. Pas op, want als je een kijkje neemt, wil je zelf ook zo'n hond...


Ik geef het toe, af en toe ben ik jaloers op Requela. Ik kom heel af en toe bij een kringloopwinkel, maar op de een of andere manier kan ik hier nooit iets leuks vinden (of ik kijk er natuurlijk grandioos overheen). Requela heeft thrift shopping echt tot kunst verheven, ze heeft zulke mooie kringloop-vondsten in huis staan! Vooral dat hoekje met dat kastje en dat geweldige schilderij van die oude Indiaan.... om te zoenen!


Uit de account van Susanne Otter blijkt direct dat ze styliste is. De foto's, de kleuren, alles klopt en ziet er zo mooi uit. Ze plaatst ook regelmatig hele mooie foto's van haar gezinnetje. Ze heeft ook een hele interessante blog, waar ze nog veel meer mooie foto's plaatst. Absoluut een aanrader!


Van de foto's van Heidi word je gewoon blij! Heerlijk lichte foto's van haar heerlijk lichte huis, afgewisseld met foto's van ieniemienie pasgeboren baby'tjes, waar ze als kraamverzorgende voor zorgt. Op bijna al haar foto's kom je plantjes en/of bloemetjes tegen, echt een account om te gaan volgen!

Het blijft leuk om mensen in het zonnetje te zetten, ik ga snel inspiratie opdoen voor deel VI!

Liefs,
Lin ✿

Geen opmerkingen