My Instagram favorites - part II


Na deel I werd het hoog tijd voor deel II van m'n favoriete Instagram accounts! Wat is het toch een heerlijk medium, lekker plaatjes kijken en af en toe wat 'contact' met collega-IG-ers. Houden jullie je telefoon ook altijd extra goed in de gaten als je net een foto gepost hebt om te zien hoeveel hartjes je krijgt? ;-)

Ik heb weer een aantal hele mooie accounts voor je, kijk snel mee!

@suusvvelzen


Dit account volg ik al langere tijd, Suus heeft een geweldig huis met mooie en-suite-deuren. Niet alleen komen er fantastische plaatjes van haar huis voorbij, ook haar tuin mag gezien worden! En dan die zelfgemaakte lamp... ik wil 'm!!



Echt, de foto's die Vanessa post, kunnen wat mij betreft stuk voor stuk zo de woonbladen in! Er komen foto's voorbij van haar heerlijk lichte interieur en ook veel foto's van mooi gestylde vazen met bloemen. Vooral de wand met de drie nissen is mijn favoriet! En goed nieuws, ze is ook gaan bloggen!

@karen_vanroest ✪


De account van Karen is licht, vrolijk en fleurig. Ze heeft een heerlijk huis, waar de foto aan de wand van haar hondje Tubbs direct opvalt en zeker één van m'n favorieten is. Ook komen er af en toe goeie quotes voorbij, echt een hele leuke account om te volgen!

@ffaayy35 ✪


Ik ben er nog niet achter wie er nu precies achter deze account zit (misschien na deze blogpost wel?! ;-)), maar één ding is zeker, er komen schitterende foto's voorbij van een licht, wit interieur. Alles is tot in de puntjes gestyled, echt heerlijk om door deze plaatjes te scrollen!

@lieks_home


De blog van Angelique, die trouwens vandaag haar 500e foto plaatste, is er eentje die ik heel graag volg. Ik ben enorme fan van haar slaapkamer, vind het behang zo gaaf! Ook haar bruine labrador Ben, die trouwens altijd perfect in het interieur past, vind ik geweldig, levert altijd erg leuke plaatjes op!

Dat waren er weer vijf, ik had nog wel even door kunnen gaan, maar er komt zeker nog een deel III!

Heb je zelf ook een Instagram account dat ik zeker moet volgen, laat me dit dan even weten!

Liefs,
Lin ✿

1 opmerking